Найчастіші проблеми з гальмами

Автомобільні гальма – частина авто, яка точно має бути справна, бо від неї залежить безпека як автомобіліста так і всіх учасників дорожнього руху.
Великий вільний хід педалі
Як правило, збільшений вільний хід супроводжується зростанням гальмівного шляху. Найчастіше це відбувається, коли в гальмівну систему потрапило повітря; при цьому після декількох натискань педаль ніби накачується, стаючи більш тугою. З якої причини це сталося, питання окреме, - систему в будь-якому випадку доведеться прокачувати, заодно визначаючи можливі витоку гальмівної рідини.

Іноді педаль стає вільною внаслідок розбухання гальмівних шлангів. Той же ефект дають порвані нитки корду шланга. Але подібне відбувається тільки з лівими компонентами. Іноді може закипіти гальмівна рідина, а й це трапляється або з відверто неякісним продуктом.

Ще одна можлива причина - дуже велике биття одного або декількох гальмівних дисків. Крім того, може не працювати автомат підтримки зазору в барабанних гальмівних механізмах.
Дуже жорстка педаль
При гальмуванні машина втрачає курсову стійкість, намагаючись піти в сторону. Найчастіше таке трапляється при заклинювання циліндрів супорта в одному з контурів системи. Якщо машину нікуди не заносить, а неприємність полягає лише в різко зрослий зусиллі при гальмуванні, винуватим може бути вакуумний підсилювач гальм або підвідний розрідження шланг.

Іноді підвищене зусилля на педалі викликано застосуванням низькоякісних гальмівних колодок, а також надмірним забрудненням як самих колодок, так і поверхонь дисків або барабанів. Але таке трапляється досить рідко.

Ще можливий повний знос гальмівних колодок або їх обрив. Буває, що на поверхні дисків утворюється крижана або соляна кірка. Не виключено і низька якість накладок гальмівних колодок, а також сильна корозія гальмівного диска (часто більше з внутрішньої сторони).
Горить індикатор несправності гальмівної системи
Найчастіше причина банальна - на кшталт низького рівня гальмівної рідини в бачку або надмірного зносу гальмівних колодок, оснащених відповідними датчиками. Інший найпростішої причиною може стати увімкнене гальмо стоянки. Однак причиною зниження рівня можуть бути і виток гальмівної рідини - їх необхідно терміново виявити і усунути.
Не працює стоянкове гальмо
Затягнули важіль, а машина все одно намагається скотитися під ухил? У найпростіших випадках гальмо стоянки потрібно просто нормально відрегулювати. Крім того, причиною можуть бути забруднені гальмівні колодки. Буває, що троси заклинило в оболонках. Серед можливих причин зустрічаються замаслені диски або барабани. Винним може бути повний знос колодок. А якщо гальмо стоянки не відпускає автомобіль, то, швидше за все, колодки примерзли або приіржавіли до гальмівних барабанів.
НАШІ КОНТАКТИ
Зверніться до нас будь яким зручним способом, щоб ми допомогли вирішити ваше завдання.
ДИСТРИБ'ЮЦІЯ
ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
АВТОСЕРВІС
ЗАПИСАТИСЬ НА СЕРВІС
МАРШРУТ В НАВІГАТОРІ
СХЕМА ПРОЇЗДУ