Існує три основні причини підвищеного споживання масла, які можна віднести до останніх норм нормального процесу в процесі експлуатації автомобілів.
Знос циліндро-поршневої групи
При значному зносі "поршневі" зазори між маслозйомними кільцями і стінкою циліндра збільшуються, і масло просто не знімається кільцем в повному обсязі, частково залишаючись на стінках циліндра. Відповідно, після потрапляння в камеру згоряння воно перетворюється в чорний дим і вилітає через випускну систему. Саме тому автомобілі з зношеними двигунами так "коптять".
Знос клапанів
Також чорний дим з вихлопної труби може бути через зношування пари тертя "клапан + направляюча клапана". Справа в тому, що люфт самого клапана в посадковому місці збільшується, і клапан починає розбивати сальникове ущільнення.
Розхід масла на охолодженні
Яким би не був ідеальним двигун внутрішнього згоряння, він все одно витрачає моторне масло. І це пов'язано не тільки з зносом, а й з конструктивними особливостями. Наприклад, в сучасних турбованих двигунах температура в камері згоряння настільки висока, що її доводиться знижувати різними хитрими способами. Один з таких - спеціальні форсунки, які для охолодження розпилюють масло на внутрішню частину головки поршня.
НАШІ КОНТАКТИ
Зверніться до нас будь яким зручним способом, щоб ми допомогли вирішити ваше завдання.