Чому двигун бере масло

Існує три основні причини підвищеного споживання масла, які можна віднести до останніх норм нормального процесу в процесі експлуатації автомобілів.
Знос циліндро-поршневої групи
При значному зносі "поршневі" зазори між маслозйомними кільцями і стінкою циліндра збільшуються, і масло просто не знімається кільцем в повному обсязі, частково залишаючись на стінках циліндра. Відповідно, після потрапляння в камеру згоряння воно перетворюється в чорний дим і вилітає через випускну систему. Саме тому автомобілі з зношеними двигунами так "коптять".
Знос клапанів
Також чорний дим з вихлопної труби може бути через зношування пари тертя "клапан + направляюча клапана". Справа в тому, що люфт самого клапана в посадковому місці збільшується, і клапан починає розбивати сальникове ущільнення.
Розхід масла на охолодженні
Яким би не був ідеальним двигун внутрішнього згоряння, він все одно витрачає моторне масло. І це пов'язано не тільки з зносом, а й з конструктивними особливостями. Наприклад, в сучасних турбованих двигунах температура в камері згоряння настільки висока, що її доводиться знижувати різними хитрими способами. Один з таких - спеціальні форсунки, які для охолодження розпилюють масло на внутрішню частину головки поршня.
НАШІ КОНТАКТИ
Зверніться до нас будь яким зручним способом, щоб ми допомогли вирішити ваше завдання.
ДИСТРИБ'ЮЦІЯ
ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
АВТОСЕРВІС
ЗАПИСАТИСЬ НА СЕРВІС
МАРШРУТ В НАВІГАТОРІ
СХЕМА ПРОЇЗДУ